"Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Көкшетау қаласының №15 негізгі орта мектебі" КММ
КГУ "Основная средняя школа №15 города Кокшетау отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

14.06.2017

 ЖАЗҒЫ ТІЛДІК МЕКТЕП

БАҒДАРЛАМАСЫ

 

 

Ағылшын тілі мұғалімі:

Едресова Г.К.

   

Тыңдаушылар тізімі: 5-6 сынып

оқушылары

 

1.     Ермакова Надежда

2.     Куанышпаева Жанар

3.     Спиридонова Ангелина

4.     Прозорова Людмила

5.     Тесля Данил

6.     Тьярт Элла

7.     Шлыков Артем

8.     Сатыбалдин Руслан

9.     Иванов Артем

10. Конюшенко Альбина

11.Перцев Данил

12. Прозорова Мария

13. Шатаева Юлия

14.  Московчук Данил

15. Шлыкова Дарья

16.   Сабырбек Ауез

17.   Тагатаров Нургали

18.     Юровский Николай

 

Күн

Күн тақырыбы

Оқушылар қызметі

Нәтижесі

1.06

Hello, summer.

1. Таныстыру.

2. «Ромашка» ойыны.

3. Өлеңді жатқа айту

(мысалға, «Ifyou’rehappy…»)

4. Рефлексия.

 

Балалар тілдік этикет

ережесін сақтай отырып, клишені қолданып бір-бірімен ағылшын тілінде

танысады. Өлең топтың (сыныптың)өлеңіне айналуы керек.

 2.06

Тілдік мектеп жарнамасы.

1. Жарнаманы безендіру (газет,

журнал, радио бойынша жарнама).

2. Тілдік мектеп маңдайша

жазуы.

3. Жарнама жобасын қорғау.

4. Рефлексия.

 

Балалар компьютер мен

Интернет-ресурстарды қолданып топта жұмыс істейді. Әр топ өз жобасын

қорғайды. Барлығы бірге тілдік мектептің ең жақсы жарнамасы мен маңдайша

жазуын таңдайды.

5.06

Менің отбасым.

1. «Myfamily» тақырыбы

бойынша лексиканы зерделеу.

2. «My family» тақпағы.

3. Суреттер көру.

4. Өз отбасыларын ұсыну.

5. Рефлексия.

 

Монологтық сөз сөйлеу түрінде

оқушылар суреттерді қолдана отырып өз отбасыларымен таныстырады. Тақпақты ең

жақсы мағлұмдау конкурсы өткізіледі.

6.06

Менің үйдегі

тәрбиеленушілерім.

1. «Mypets» тақырыбы бойынша лексиканы зерделеу.

2. «Зоодүкен»рөлдік ойынында лексиканы белсендіру.

3. «Littlecat» өлеңі.

4. Рефлексия

Диалогтық сөз сөйлеу түрінде

оқушылар оларда үйлерінде қандай жануарлар бар екенін, олар қандай жануарды бар

екенін, олар қандай жануарды қалайтынын және не үшін екенін талқылайды.

 

 

 

қалайтынын және не үшін

екенін талқылайды.

 

 

 

 

7.06

Менің хоббиім.

1. «Myhobby» тақырыбы бойынша

лексиканы зерделеу

2. Сөзжұмбақ құрастыру.

3. Диалог құрастыру (Let’s

dance…)

4. Рефлексия.

 

Диалогтық сөз сөйлеу түрінде

оқушылар бос уақытта немен айналысқанды ұнататынын талқылайды. Бір-біріне

қандай да бір істі ұсынады (би билеу,велосипед тебу, футбол және т.б. ойнау)

сұхбаттасы келісуі немесе бас тартуы мүмкін.

8.06

Мектеп жанындағы аймаққа экскурсия (парк,саябақжәне т.б.)

1. «Myschoolgarden» тақырыбы бойынша лексиканы зерделеу.

2. Мектеп аймағына экскурсия.

3. Ағылшын тілінде жаңа сөздер іздеу.

4. Рефлексия.

 

Экскурсия уақытында оқушылар

таныс емес сөздерді сөздікке жазады, содан кейін оларды ағылшын тіліне

аударады. Лексиканы бекіту үшін «Қарлы жұмаршақ» ойыны қолданылады.

9.06

Ағылшын тағамы.

1. «Englishmeal» тақырыбы

бойынша лексиканы зерделеу.

2. Ағылшын тамақтарының

рецепті.

3. Үстел басындағы тәртіп

ережесі.

4. «Үстел басында» диалог.

5. Рефлексия

 

Оқушылар ағылшын тағамдарының

рецептісін көшіріп жазады, қазақ/орыс-ағылшын сөздігін пайдаланып рецепті

қазақ/ орыс тілінен ағылшын тіліне аударады. «Үстел басында» диалогын

сахналайды.

10.06

Қандай да бір тағам әзірлеу

1. Тағам рецептін, оны

әзірлеу кезеңдерін зерделеу.

2. Сатып алу парағын

құрастыру.

3. «Дүкенде» диалогын құру.

4. Тағам әзірлеу.

5. Рефлексия.

 

Әр оқушы тағам әзірлеу үшін

қажетті өзінің сатып алу парағын құрастырады,содан кейін рецептіге сәйкес

жалпы тізім құрады. Балалар «Дүкенде» диалогын сахналайды. Тағам әзірлеу

іс-әрекеті толығымен ағылшын тілінде түсіндірумен жүреді.

12.06

Ауа-райы.

1. «Weather» тақырыбы бойынша лексиканы зерделеу.

2. Ауа-рйы туралы диалог.

3. «It’s raining» өлеңі.

4. «Rain, rain goes to Spain» жаңылпашы.

5. Рефлексия.

 

Лексиканы белсендіру

уақытында оқушылар өздеріне қандай ауа-райының ұнайтыны немесе ұнамайтыны,

жылдың әр мезгілінде не істей алатындары туралы айтады. Әр бір келесі күн

ауа-райы туралы әңгімеден басталады.

13.06

Үстел ойындары.

1. Ағылшын үстел ойындары,

олардың атауы.

2. Ойын ережесі.

3. Топтағы жұмыс.

4. Рефлексия.

 

Балалар ағылшын ойындарының

ережесін үйренеді, олардың ұлттық үстел ойындарымен ара қатынасын белгілейді.

Топтағы жұмыс барысында

тек ағылшын лексикасын ғана қолданып ойнайды.

 

14.06

Ағылшын қозғалыс ойындары.

1. Ағылшын қозғалыс ойындары,

олардың атауы

2. Ойын ережесі.

3. Топтағы жұмыс.

4. Рефлексия.

 

Балалар ағылшын ойындарының

ережесін үйренеді, олардың ұлттық қозғалыс ойындарымен ара қатынасын

белгілейді. Тек ағылшын лексикасын қолданып, топқа бөлініп ойнайды.

15.06

Ағылшын фильмдері.

1. «Шрек» фильмін субтитрмен

ағылшын тілінде көру.

2. Лексикалық ораммен жұмыс.

3. Фильмнің бірнеше көрінісін

дыбыстандыру.

4. Рефлексия.

 

Балалар өздеріне танымал

фильмді көреді және фильмнің орысша аудармадағы сюжеттерін еске түсіре отырып

аудармасын түсінеді. Оқушылар өз қызығушылығы мен тілді меңгеру деңгейіне

сүйене отырып дыбыстауға арналған сюжетті таңдайды.

16.06

Ағылшын өлеңдері.

1. Ағылшын өлеңдері мәтінімен

жұмыс.

2. Ағылшын өлеңдері

мәтіндерін аудару.

3. А.Рыбактың «FairyTale»

өлеңін жаттап алу.

4. Рефлексия.

Оқушылар оларға таныс немесе олардың ұялы телефондарында жазылған ағылшын

өлеңдері мәтінін әкеледі.

17.06

Ағылшын ертегілері.

1. Ағылшын ертегілері

мәтінімен жұмыс.

2. Ағылшын ертегілерінің

әдебиеттік аудармасы.

3. Рефлексия.

 

1-тапсырма. Балалар топта

жұмыс істейді. Әр топ сөздікті пайдалана отырып ертегіні аударады. 2-тапсырма.

Бір топ сөздікті пайдаланып нақты аударма жасайды. Басқа топ мазмұнын аңғарып

мәтінді сөздіксіз аударады. Содан кейін аудармалар салыстырылады.

19.06

«ThreeBears» ағылшын ерегісін

сахналау.

1. Ертегі мәтінімен жұмыс.

2. Рөлдерді бөлу.

3. Ертегіні сахналау.

4. Рефлексия.

 

Сахналауға балаларды толық

қатыстыру үшін ертегі мәтінін өзгертуге болады. Ертегіні қорытынды концертте

сахналауға болады.

20.06

Ағылшын тақпақтары

1. Ағылшындық танымал

ақындар, олардың биографиясы.

2. Ағылшын тақпақтары

мәтінімен жұмыс.

3. Ағылшын тақпақтары мәтінін

аудару.

4. Ағылшын тақпақтарын  мағлұмдау

5. Рефлексия

 

Оқушылар топта ағылшын

өлеңдерін аударады. Өз қызығушылығы мен тілді меңгеру деңгейіне сүйене отырып

мәтінді балалар өздері табады.

21.06

Спорт.

1. «Sport» тақырыбы бойынша

лексиканы зерделеу

2. Интерактивті ойындардың

көмегімен лексикалар жандандырылады.

3. Қалалық ойын алаңдарына

бару.

4. Рефлексия.

 

Балалар өз күнделіктеріне

жаңа лексиканы жазады, PresentProgressive қолдана отырып іс-әрекетті

имитациялайды, спорттың әр түрі бойынша: олар спорттың қандай түрімен

айналысқанды, не үшін қалайтыны туралы өз пікірін білдіреді.

22.06

Менің туған қалам

1. «MyTown» тақырыбы бойынша

лексиканы зерделеу.

2. Қала бойынша экскурсия.

3. Қала көшесіндегі

сұхбаттар.

4. Рефлексия.

 

Экскурсия уақытында оқушылар

сұхбаттарды ағылшын тілінде сахналайды, қандай да бір жерге қалай бару

керектігін сұрайды, түрлі нысандардың орналасқан жерін түсіндіреді, қаланың

көрікті жерлері туралы айтады.

23.06

Телефонмен сөйлесу.

1. Телефонмен сөйлесудің

тілдік этикеті.

2. Клише.

3. Телефонмен сөйлесуді

сахналау.

4. Рефлексия.

 

Оқушылар телефонмен сөйлесу

ережесін, әр түрлі диалогтардың (достық, іскерлік) қарым-қатынас мәдениетін

зерделейді.

24.06

Жазғы мектептің жабылуы.

1. Ағылшын тілінде қорытынды

концерт.

2. Жеңімпаздарды марапаттау.

3. Жазғы мектеп

қатысушыларына сертификаттар тапсыру.

4. Ағылшындық шай ішу.

 

Жазғы мектептің әр қатысушысы

сертификат алады.

1. «Жазғы тілдік мектептің ең

жақсы күнделігі».

2. «Жазғы мектептің ең жақсы актері».

3. «Ең жақсы аудармашы».

4. «Дербес компьютерді ең

жақсы қолданушы» және т.б. номинация жеңімпаздары марапатталады.

 

 

Просмотров: 357


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст